חולם על בריכות שחייה פרטיות?

בריכות שחייה ביתיות


מי אינו חולם על בריכות שחייה פרטיות? בריכה שתהיה צמודה לבית, שיהיה נעים לשהות בה, שתעלה את איכות ורמת החיים. המקום המושלם לבילוי, תהיה בריכת השחייה בבית הפרטי בחצר. ניתן למצוא היום בריכות שחייה מוכנות, בנויות מבטון או כאלה שמיוצרות מפיברגלס. בילוי משפחתי אינטימי, הרחק מההמון כמו בבריכות השחייה הציבוריות. יש להתאים את גודל הבריכה לגודל החצר. בריכות שחיה פרטיות הפכו להיות היום לא רק מנת חלקם של עשירים, בכל בית שיש בו חצר, ניתן כבר להתקין בריכה.




כאשר תרכשו בריכות שחיה פרטיות מפיברגלס הינו בריכות מיובאות ובזכות הציפוי שבו משתמשים לבריכות אלה, המראה שלהן הינו מבריק ואפילו יוקרתי. מדובר על ציפוי שמעניק לבריכה הגנה מפני דהיית הצבע. תוכלו למצוא בריכת שחייה בכל גודל, כזאת שיש בה איטום והיא עמידה במיוחד.

בריכות השחייה הפרטיות שקימות היום בשוק


השוק מציע היום בריכות שחייה ביתיות כאלה שמוכנות, או כאלה שניתן לבנות אותן מבטון. מי שמעוניין בבריכת שחייה פרטית, גדולה ומקצועית, יבנה אותה מבטון. יש לציין, כי כל בריכת שחייה פרטית, מחייבת בתחזוקה . יש לתחזק נכון את הבריכה ולרכוש ציוד מתאים שניתן יהיה לבדוק את איכות המים וכן, חומרי טיהור שיתאימו לבריכה. גם בריכות שחיה מוכנות שניתן להרכיב לבד, קיימות בשוק, אך אלה אינן מובנות, כי אם מרבות ועשויות מחומרים פלסטיים כגון פי וי סי וחמרי גלם שונים אחרים.

ישנו הבדל משמעותי, בין הקמת בריכה מתועש מחומרים כמו  פיברגלס, אך בריכת שחייה מתועשת מוגבלת והיא בנויה בגודל מסוים, לעומת זאת, בריכה יצוקה, היא כזאת שניתן להתאים אותה בכל גודל. בריכת בטון, מיועדת לגדלים גדולים במיוחד והן הבריכות המקצועיות והיוקרתיות ביותר. בריכות אלה מצפים בפסיפס שמעניק מראה מיוחד של בריכה מקצועית ומעוצבת.

אישורים לבניית בריכת שחייה פרטית מבטון


יש לציין, כי עבור בריכת בטון פרטית, יש להוציא רישיון מיוחד ואילו לבריכות מובנות כמו אלה שמיוצרות מפיברגלס אין צורך ברישיון מיוחד. לכל בריכת שחייה פרטית, יש את היתרונות והחסרונות שלה ויש לשקול היטב ולבדוק, איזו בריכה ניתן יהיה לרכוש, אם מבחינת הגודל, האישורים, התקציב, התחזוקה ועוד. בריכות השחייה הביתיות, הן פרט עיצובי שמשרג את הבית בצורה שלא ניתן יהיה להאמין. התוספות של בריכת השחייה הפרטית הן אינסופיות, אם בתאורה, רמקולים ועוד.

אם החלטתם לשכור את שירותיה של חברה שמתמחה בבניית בריכת שחייה, כדאי כי תחתימו את המנהל של החברה, כך שתהיו שקטים לגבי הזמן שהובטח לכם בראש.

המאמר באדיבות חברת פול אנד טל בריכות שחיה, המומחים בהקמה ואחזקה, למידע נוסף על בריכות כנסו לאתרינו בכתובת http://poolandtal.co.il/


  

תגובות