הקמת בריכות שחייה בגג בית פרטי

הקמת בריכות שחייה בגג בית פרטי

בשנים האחרונות, אנשים שיש בבעלותם פנטהאוז עם גג גדול ומרוצף או כאלה שיש להם גינת גן גדולה, מעדיפים  הקמת בריכות שחייה בגג  בית פרטי. בריכות אלה, הן מורכבות יותר שכן, יש להתחשב בכמה גורמים חשובים כגון איטום מוגבר שלא תהיינה נזילות שיזיקו הן למבנה והן לדירות הנמצאות בבניין המגורים.. סוגיית המשקל. היום, לא רק סלבריטאים יכולים להרשות לעצמם בריכת שחייה בגג הבית, כי אם גם אנשים מהמעמד הבינוני, בגלל ירידת המחירים ומבחר רב של בריכות שחייה מתועשות, יכולים להקים בריכת שחייה מעוצבת ומקצועית על גג ביתם.

בריכה על הגג באדיבות " רוסו חדרי אירוח" 



יש לציין כי עומס כל גג בניין המגורים, אסור על פי חוק. יש להזמין חברה המתמחה בבנייה של בריכות שחייה על גג הבית ולהחתים את כל השכנים כך שיהיה רישיון מתאים למי שמעוניין בהקמת בריכה על גג הפנטהאוז שברשותו.

הבדיקות הנדרשות והחוקים בדבר הקמת בריכת שחייה על גג הבית

יש להגדיר את מטרת השימוש בבריכת השחייה הפרטית על גג הבניין. יש הבדל בין התקן לגבי העומס בגג בין מבנים ישנים לבין חדשים יותר ולכן, יש לבצע תיאום מול מהנדסים שמתמחים באישורים ובדיקות של גג הבית למטרת הקמת בריכת שחייה פרטית.  הבעיה הנפוצה של הקמת בריכת השחייה, הינה בעיה של נזילות. איטום יעיל מתחת לריצוף ישמור על פתחי הניקוז. יש לבצע שיפוע מתאים לניקוז המים.

ג'קוזי על הגג באדיבות רוסו חדרים


בריכת שחייה מתועשת עם חיזוקים מיוחדים, תתאים לבריכה שתותקן על גג המבנה. גם מי שמעוניין בצמחיה שתהיה ליד הבריכה, יש להתאים צמחייה שלא יהיו בה שורשים שיכולים לחדור מתחת לריצוף של הבריכה או פגיעה באיטום הבריכה. יש להתקין מערכת השקיה ודישון שיתאימו לתנאי הגג והבריכה.

בניית בריכה או הקמתה על הגג מצריכה ייעוץ ומעורבות של מהנדס

על מנת שתהיו בטוחים בדבר הקמת בריכת שחייה על גג בית פרטי, יש לערב מהנדס שמתמחה בהקמת בריכות שחייה שהיא מורכבת יותר כמו על גג מבנה, מה שמצריך הבנה בעומסים המותרים, גיל המבנה ועומס על הגג על פי גיל המבנה ועוד. יש להוציא את האישורים הדרושים לבניית בריכת השחייה. יש להתייעץ גם עם חברות שהן וותיקות בתחום בניית או הקמת בריכות שחייה על גג הבית, כך שיש להם מהנסים ויועצים שיוכלו לדאוג או לכוון אתכם בדבר האישורים הדרושים להקמת בריכת השחייה.  יש לבצע השוואת מחירים וייעוץ בין כמה חברות וותיקות על מנת להתאים את התקציב הדרוש להקמת בריכת השחייה על גג ביתכם.

 מעוניינים לבנות בריכה על הגג? זקוקים לאישורים והדרכה מתאימה? פול אנד טל מזמינים אתכם ליצור קשר באתר http://poolandtal.co.il/ ולקבל ייעוץ מתקדם לבניית בריכות שחיה.

 


תגובות