בית פרטי עם בריכה בחצר בימינו זה כבר לא חלום

בניית בריכות שחייה בבית פרטי

בנייה של בריכת שחייה בבית פרטי, היא אינה חלום. ניתן למצוא מגוון רב של בריכות שחייה, כך שאין כל קושי להקים בריכת שחייה שתהיה מקצועית, נעימה ומתאימה לנתונים של הבית והחצר. מי שאינו יודע, משך הזמן של בניית בריכת שחייה, הוא 10 ימים, כך שתוכלו לאחר תום בניית הבריכה, להזמין חברים ובני משפחה שישהו בבריכה עמכם וייהנו ממנה. ההקמה של בריכת השחייה בבתים הפרטיים, כוללת את כל האביזרים הדרושים לבריכת השחייה על מנת להפעילה באופן שוטף ולבצע בה את התחזוקה ההולמת.

סיום הקמת בריכה ביתית בסביון


ניתן להתאים בריכה לממדי כל חצר בבית הפרטי וכן להתאים את התקציב לכל אחד. הקמה של בריכת שחייה כבר אינה יקרה כפי שהייתה לפני כמה שנים. על מנת שבריכת השחייה תיראה אסטטית יש לתכנן אוותה על פי הפרופורציה המתאימה. המיקום של הבריכה חייב בתכנון נכון, כך שניתן יהיה לנצל חללים שונים בחצר ולדאוג  כי המיקום של הבריכה יהיה נוח.

תכנון הבריכה - כל היתרונות

יש לציין כי הבנייה של בריכת השחייה בבתים הפרטים, חייבת להתבצע עם בניית הבית, כי תארו לעצמכם שכבר השקעתם הון עתק על גינה ופתאום החלטתם כי אתם מעוניינים בבריכת שחייה בחצר. יהיה צורך להרוס את הגינה  ולבזבז כספים מיותרים ואילו שאתם בונים את ביתכם ובד בבד בונים את הבריכה, תוכלו כבר לתכנן בהתאם את הגינה, כך שהיא תתאים לאזור הבריכה ותתאים לגינה בכלל.

סיום הקמת בריכת שחיה ביתית בהרצליה


בריכות איכותיות ואסטטיות הן בריכות מוארכות ולא עגולות שתיראנה כמו גיגית. בריכה מוארכת שבנויה מבטון או פיברגלאס בתוך האדמה, תיראה מקצועית יותר ונעימה לעין.  הדבר הראשון שיש לשים לב אליו הוא ממדי הבריכה  אם היא מתאימה לגודל החצר. אחת הבריכות  הזולות היא בריכת פיברגלס  שניתן להתקין בחצר. יש לדעת כי קיימת אפשרות של בקע בתחתית הבריכה במידה והיא תהיה מובנית באדמה, בשל הבלאי של השנים.

 שמירה על ביטחון הילדים בבריכת השחייה ובקרבתה
כאשר ישנם ילדים במשפחה, יש לגדר היטב את הבריכה ולא לתת לילדים להתקרב אליה ללא השגחה בגלל שכבר קרו תאונות רבים בארץ ובעולם, יש לגדר היטב את הבריכה, כך שהילדים או הפעוטות לא יחליקו או יוכלו להגיע אליה, ללא השגחת מבוגר. ישנם חוקים לגבי בריכה לילדים וחשוב לדעת אותם לפני כל צעד. התחזוקה של הבריכה היא חשובה גם כן ויש ללמוד לתחזק באופן שוטף את הבריכה.

 מידע נוסף על הקמת בריכות שחיה ניתן למצוא באתר http://poolandtal.co.il/
התמונות בפוסט באדיבות חברת פול אנד טל 


תגובות