הבריכה לא מחוממת? כנראה שחסר לך משאבת חום

משאבות חום לבריכה? למה משמשות

משאבות חום, נמצאות בשימושים שונים כמו חימום שטחים גדולים או משאבות חום לבריכה בתקופת החורף. השימוש במשאבות החום הוא ידידותי לסביבה. משאבות החום, חסכוניות בחשמל ומוזילות את השימוש באנרגיה. אם יש לכם בריכת שחייה פרטית ואתם מעוניינים לנצל אותה גם בימי החורף, זה הזמן לרכוש משאבות חום לבריכה.



חום הינו מוכר בטכנולוגיה ומשאבת חום למים מייצרת תהליך חימום יעיל למי שעושה שימוש בבריכת השחייה הפרטית שלו גם בחורף. בריכת שחייה פרטית היא דבר נהדר אבל יש למצות את הפוטנציאל הטמון בה וליהנות ממנה גם בימי החורף באמצעות משאבת חום מתאימה לגודל הבריכה.

השקעה יעילה לטווח ארוך

משטבת חום לבריכה, יעילה לטווח הארוך. מחירה אינו זול, אך התמורה שהיא תעניק במשך השנים, תהיה יעילה ותתרום לאיכות החיים של המשתמשים בה. גם בבריכות שחייה בקאונטרי קלאב השכונתי וגם בבתי המלון, אשר מחזיקים בבריכות שחייה מקורות, עושים שימוש יעיל במשאבות החום שמחממות את מי הבריכה, לנוחיות המתרחצים בימי החורף.

יש לתכנן מראש את השימוש בבריכה כבר לפני ההתקנה ולהחליט אם תעשו בה שימוש גם בימי החורף. על מנת לעשות בבריכה שימוש גם בימים הגשומים והקרים של החורף, יש לדאוג כי היא תהיה מקורה ך שמי הגשם לא יחדרו בה.הפעולה של משאבת החום לבריכה, אינה מרעישה, הצריכה של החשמל היא נמוכה וזו בהחלט השקעה נכונה לטווח הארוך.

משאבות חום לבריכה שפועלות על גז או על שיטה סולארית

היום ישנם פתרונות שונים לחיסכון באנרגיה כמו מערכת סולארית על גג הבית שתוכל להוזיל באופן משמעותי את צריכת החשמל. יש לברר לגבי הדרכים השונות של שימוש במשאבת חום למי הבריכה, כמו על גז או באמצעות מערכת סולארית ולשאול את החברות השונות שמשווקות ומתקינות את משאבי החום בבריכה.

משאבות החום לבריכות השחייה, פועלות על מדחס שהופך את האנרגיה של האוויר לחימום הבריכה. הפתרון של משאבת החימום, הינו פתרון יעיל וידידותי לסביבה, ההתקנה של משאבת החום, אינה מפריעה באופן וויזואלי, אין צורך בארובות, מיכל דלק, התחזוקה הינה מינימאלית והן מאימות לכל גודלי הבריכה. הפתרון המהיר והיעיל ביותר לחימום בריכת השחייה הוא ללא ספק משאבות החום. היום, עושים שימוש במשאבות החום, מוסדות שונים שמחזיקים בבריכות השחייה, קאונטרי, בתי מלון, מקוואות ועוד. ההתקנה של משאבות החום לבריכה, הינה קלה ומהירה, כך שתוכלו להשתכשך ולשחות במי הבריכה גם כאשר קר בחוץ.

המאמר מתנת פול אנד טל שמשווקת עזרים ותוספות לבריכה, למידע נוסף כנסו לאתר פול אנד טל בכתובת http://poolandtal.co.il/



תגובות