חלום של ווילה מפוארת עם נוף לים ובריכת שחייה בחצר

בניית בריכות שחייה בווילות

למי אין חלום של ווילה מפוארת עם נוף לים ובריכת שחייה בחצר? הבעיה היא שלא כולם יכולים לעמוד בהוצאה. אם אתם מעוניינים בבניית בריכות שחייה בווילות, כדאי כי תחשבו על בריכה חזקה שעשויה מבטון. בריכות אלה נחשבות לחזקות והאיכותיות ביותר והן מיועדות לגודל של בריכה גדול ולחצר גדולה. יש לבדוק היטב את האמינות של בעלי המקצוע בתחום, היות והמחירים של בריכות אלה הם גבוהים במיוחד ולכן הוצאה כספית כה גדולה מחייבת בבעלי מקצוע מנוסים ואיכותיים.



ראשית יש לבדוק את הקרקע, בכדי לבצע תכנון קונסטרוקטיבי נכון ומדויק. יש לבסס את הקרקעית, לבדוק עמידה בעומסים וכן את האלמנטים הרצויים בבריכת השחייה יש להביא בחשבון מי שמעוניין לבנות בריכת שחייה פרטית בווילה שלו, כדאי כי יבנה אותה יחד עם בניית הבית. ההוצאות של בניית בריכת השחייה אינה מסתכמת בבניה בלבד, כי אם בהוצאות השוטפות שלה בכל ימות השנה.

הרכבת טפסנות היציקה

יש לבצע נכון את הרכבת הטפסנות של הבריכה, היציקה של הבריכה, יציקה של כל הבריכה כמו7 הקירות הרצפה, כאשר לא תהיה הפסקה ביציקה. יש בצע רטט באמצעות  מכונת בטון ייעודית במטרה למנוע כיסי אוויר. השלב הנוסף הוא פירוק הטפסנות ושיפור קיר הבריכה, סגירת כיסי האוויר באמצעות חומרי בניה ייחודיים, חיתוך חוט הברזל או חוטי הקשירה, שיוף והסרת הבליטות עם נוצרו. עבודת האיטום של  הבריכה יהיה השלב הבא. יש לסתום מעבר אפשרי של מים, יש למלא את הבריכה עד לגובה הגלישה, סימון של גובה המים בבריכה וביצוע בדיקה לנזילות או רטיבות.

יש לבצע את עבודות הגמר כגון טיח שהבריכה תיראה ישרה כמו הקרקעית וקירותיה. החשיבות של חומרי האיטום היא במעלה הראשונה, היות וקיימים חומרים מיוחדים ואסור לערבב בין חומרי האיטום.. הטיח יהיה האיטום כך שמדובר בטיח מיוחד לבריכות שחייה. יש למלא את הבריכה, לא יותר משלושה ימים לאחר סיום הבנייה ועבודות הגמר שלה.

בעלי מקצוע שירכיבו אביזרים נוספים לבריכה

יש לתכנן ולבנות את הבריכה, על פי הנתונים של הגינה ולכן תכנון מקדים וקפדני, יוכל לפתור בעיות שעשויות לצוץ אחר כך, כאשר הבריכה מוכנה, בגלל חוסר מקצועיות של חברה שאינה מנוסה. הבחירה של חברה שמתמחה בבניית בריכות היא חשובה מאוד ולכן את כל הפעולות מההתחלה ועד הסוף כמו אביזרים חיוניים: משאבות, ג'טים, רמקולים , תאורה ועוד, יש להתקין בסוף ההתקנה של הבריכה. מומלץ למצוא חברה שעוסקת כבר שנים רבות בבניית בריכות שחייה בווילות, כך שתדעו לבחור נכון חברה שתבנה עבורכם בריכת שחייה מקצועית שתיהנו ממנה לשנים ארוכות.

מעוניינים לדעת עוד על תחום בניית הבריכות? חברת פול אנד טל מזמינים אתכם לאתר שלהם שם תוכלו ללמוד אודות התחום.


    

תגובות